• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Oddziaływanie reklamy na motywy zakupowe: ramy koncepcyjne 

Kozłowska, Anna (2013)
The need is the basic motive of human behavior. However, knowledge of how advertising affects the motives of consumer behavior is limited to the basic assumptions of the concept of A.H. Maslow. The paper developed the ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kozłowska, Anna (1)
Temat
motywy zakupowe (1)
perswazja (1)
potrzeby (1)
reklama (1)... zobacz więcejData wydania2013 (1)Ma plik(i)Tak (1)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu