• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej 

Kozłowska, Anna; Pańkowski, Andrzej (2018)
Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKozłowska, Anna (1)Pańkowski, Andrzej (1)Subject
AIDA (1)
internet (1)model reklamowy (1)
reklama (1)
skuteczność (1)... View MoreDate Issued2018 (1)Has File(s)
Yes (1)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu