• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-1 z 1

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Jak działa reklama według modelu J.R. Rossitera i L. Percy’ego 

Kozłowska, Anna (2016)
Model reklamowy może być z jednej strony wykorzystywany do przygotowania strategii komunikacyjnej, z drugiej zaś może stanowić podstawę organizacji procesu badawczego i identyfikacji sekwencji oddziaływania reklamy na ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kozłowska, Anna (1)
Temat
cele reklamowe (1)
konsument (1)model reklamowy (1)
motywy zakupowe (1)
perswazja (1)
reklama (1)... zobacz więcejData wydania2016 (1)Ma plik(i)
Tak (1)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu