• Help
  • Login
    • polski
    • English
Search 
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
  •   SGH Repository Home
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 35

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Przemysły kultury w erze dostępu 

Janowska, Anna Anetta (2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Thumbnail

Open educational resources : between McSchool and creative school 

Janowska, Anna Anetta (2016)
The purpose of the paper is to analyse whether open educational resources (OER), perceived by their enthusiasts as a key factor to economic, social and environmental progress, are a sufficient element to trigger a revolution ...
Thumbnail

Przyszłość branży fonograficznej : scenariusze rozwoju 

Janowska, Anna Anetta (2013)
Branża fonograficzna jako pierwsza z przemysłów kultury uległa wpływowi cyfrowej rewolucji: zmiany dotknęły samego produktu, jak i sposobów konsumpcji muzyki. Jest prawdopodobne, że forma, jaką przyjmie prawo autorskie, ...
Thumbnail

The next 100 years – applying megatrends to analyze the future of the Polish economy 

Malik, Radosław; Janowska, Anna Anetta (2019)
The objective of the article was to assess a long-term exposure of the Polish economy to megatrends – key global changes influencing economies and societies worldwide. Based on the results of structured literature review, ...
Thumbnail

O niektórych aspektach związanych z etosem w argumentum ad crumenam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2019-09)
Celem tego artykułu jest analiza wybranych aspektów związanych z etosem w argumencie ad crumenam, rozpatrywanym jako złożona technika retoryczna. Przyjęte metody badawcze obejmują dwa podejścia z zakresu pragmatyki: teorię ...
Thumbnail

Quo vadis, socjologio? 

Gładys-Jakóbik, Jolanta (2016)
Dyskusje wieszczące koniec socjologii co jakiś czas zajmują uwagę badaczy i trochę zdążyliśmy już do tego przywyknąć. W ostatnich latach coraz głośniej mówi się jednak o „kryzysie transhumanistycznym” i jego konsekwencjach ...
Thumbnail

On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2018)
On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam: The subject of this paper is the analysis of Hilary Putnam’s thesis on the fact/value entanglement along with some of his arguments meant to corroborate ...
Thumbnail

Rola edukacyjna chutb w polskich meczetach: między polskością a muzułmańskością 

Górak-Sosnowska, Katarzyna; Chudziak, Mateusz; Krotofil, Joanna (2024)
Poland is a country where Muslims constitute a small minority. Although official and unofficial estimates differ significantly, the size of Muslim community does not exceed 0.5% of the total population. The institutionalized ...
Thumbnail

Wolność przez WWW 

Rosiak-Zięba, Ewa (2014)
Przy okazji wydarzeń związanych ze sprawą ACTA wiele mówiło się o zmianach kulturowych wywołanych rozwojem Internetu, w tym także o zmianach w zakresie postaw etycznych i w sposobie interpretacji terminu „wolność”. Tymczasem ...
Thumbnail

Cele reklamowe. Weryfikacja założeń 

Kozłowska, Anna (2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Browse

All of repositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Discover

AuthorKozłowska, Anna (12)Janowska, Anna Anetta (10)Rosiak-Zięba, Ewa (4)Gładys-Jakóbik, Jolanta (3)Cirin, Piotr (2)Malik, Radosław (2)Chudziak, Mateusz (1)Gmeiner, Raffaela (1)Górak-Sosnowska, Katarzyna (1)Gładys-Jakóbik, Anna (1)... View MoreSubjectreklama (11)konsument (8)perswazja (5)model reklamowy (4)Poland (3)polityka publiczna (3)Polska (3)cele reklamowe (2)cultural industries (2)cultural policy (2)... View MoreDate Issued2020 - 2025 (4)2013 - 2019 (31)Has File(s)Yes (35)

Contact Us | Terms of Use | Requirements | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu