• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Ekonomiczno-Społeczne / Collegium of Socio-Economics
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 35

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Przemysły kultury w erze dostępu 

Janowska, Anna Anetta (2017)
Przemysły kultury, gdzie wytwarza się produkty kultury przeznaczone do masowej reprodukcji, dystrybucji i eksportu, okazały się szczególnie podatne na przemiany technologiczne, jakie charakteryzują tzw. erę dostępu. ...
Miniaturka

The next 100 years – applying megatrends to analyze the future of the Polish economy 

Malik, Radosław; Janowska, Anna Anetta (2019)
The objective of the article was to assess a long-term exposure of the Polish economy to megatrends – key global changes influencing economies and societies worldwide. Based on the results of structured literature review, ...
Miniaturka

Przyszłość branży fonograficznej : scenariusze rozwoju 

Janowska, Anna Anetta (2013)
Branża fonograficzna jako pierwsza z przemysłów kultury uległa wpływowi cyfrowej rewolucji: zmiany dotknęły samego produktu, jak i sposobów konsumpcji muzyki. Jest prawdopodobne, że forma, jaką przyjmie prawo autorskie, ...
Miniaturka

O niektórych aspektach związanych z etosem w argumentum ad crumenam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2019-09)
Celem tego artykułu jest analiza wybranych aspektów związanych z etosem w argumencie ad crumenam, rozpatrywanym jako złożona technika retoryczna. Przyjęte metody badawcze obejmują dwa podejścia z zakresu pragmatyki: teorię ...
Miniaturka

Quo vadis, socjologio? 

Gładys-Jakóbik, Jolanta (2016)
Dyskusje wieszczące koniec socjologii co jakiś czas zajmują uwagę badaczy i trochę zdążyliśmy już do tego przywyknąć. W ostatnich latach coraz głośniej mówi się jednak o „kryzysie transhumanistycznym” i jego konsekwencjach ...
Miniaturka

On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam 

Rosiak-Zięba, Ewa (2018)
On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam: The subject of this paper is the analysis of Hilary Putnam’s thesis on the fact/value entanglement along with some of his arguments meant to corroborate ...
Miniaturka

Rola edukacyjna chutb w polskich meczetach: między polskością a muzułmańskością 

Górak-Sosnowska, Katarzyna; Chudziak, Mateusz; Krotofil, Joanna (2024)
Poland is a country where Muslims constitute a small minority. Although official and unofficial estimates differ significantly, the size of Muslim community does not exceed 0.5% of the total population. The institutionalized ...
Miniaturka

Wolność przez WWW 

Rosiak-Zięba, Ewa (2014)
Przy okazji wydarzeń związanych ze sprawą ACTA wiele mówiło się o zmianach kulturowych wywołanych rozwojem Internetu, w tym także o zmianach w zakresie postaw etycznych i w sposobie interpretacji terminu „wolność”. Tymczasem ...
Miniaturka

Cele reklamowe. Weryfikacja założeń 

Kozłowska, Anna (2016)
Cele reklamowe są rozpatrywane w literaturze przedmiotu w bardzo różnorodny sposób. Na potrzeby artykułu dokonano przeglądu różnych podejść do tematu badawczego i zaproponowano autorskie podejście do celów reklamowych. ...
Miniaturka

Polityka publiczna w zakresie otwartych zasobów: Unia Europejska 

Janowska, Anna Anetta (2014)
Celem artykułu jest analiza działań podejmowanych na poziomie UE, dotyczących otwierania cyfrowych zasobów, takich jak wytwory kultury, prace naukowe bądź materiały edukacyjne, wraz z rozpoznaniem ich motywów oraz skutków. ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKozłowska, Anna (12)Janowska, Anna Anetta (10)Rosiak-Zięba, Ewa (4)Gładys-Jakóbik, Jolanta (3)Cirin, Piotr (2)Malik, Radosław (2)Chudziak, Mateusz (1)Gmeiner, Raffaela (1)Górak-Sosnowska, Katarzyna (1)Gładys-Jakóbik, Anna (1)... zobacz więcejTematreklama (11)konsument (8)perswazja (5)model reklamowy (4)Poland (3)polityka publiczna (3)Polska (3)cele reklamowe (2)cultural industries (2)cultural policy (2)... zobacz więcejData wydania2020 - 2025 (4)2013 - 2019 (31)Ma plik(i)Tak (35)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu