Przeglądaj Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance według tematu "marketing"
Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2
-
Zrównoważony rozwój a odpowiedzialne zarządzanie zasobami marketingowymi w małych i średnich przedsiębiorstwach
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2017)Celem niniejszego badania była analiza wykorzystania zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu sferą marketingu w małych i średnich przedsiębiorstwacheferencji klientów indywidualnych, grup interesariuszy i całego społeczeństwa. ... -
Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)W drugiej dekadzie XXI wieku pojawiły się nowe, dotąd nieznane wielu menedżerom wyzwania globalne, społeczne i technologiczne.Wśród nich na pierwszy plan wysunęły się m.in.: stopniowy wzrost znaczenia współpracy pomiędzy ...