Search
Now showing items 1-5 of 5
Wyzwania dla spółek w zakresie efektywnego komunikowania informacji w sprawozdaniach finansowych
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
Celem rozdziału jest identyfikacja wyzwań, przed którymi stają spółki stosujące zasady efektywnej komunikacji przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według MSSF. Z doświadczeń spółek wynika, że dwa główne wyzwania na ...
Otoczenie cyfrowe jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych na rynku turystycznym
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
W warunkach gospodarki cyfrowej wyłaniają się nowe źródła renty ekonomicznej, stosunkowo szybko identyfikowane przez przedsiębiorców, które stają się czynnikiem przeobrażeń rynkowych. Nowe modele biznesowe oparte na analizie ...
Skuteczność interwencji publicznej w zakresie mobilności miejskiej
(Oficyna Wydawcza SGH, 2022)
Praca zawiera ocenę działań w zakresie mobilności miejskiej realizowane w Polsce w perspektywie finansowej 2007-2013 pod względem ich skuteczności
Transformacja energetyczna motoryzacji indywidualnej – trendy globalne i perspektywy krajowe
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2022-08-15)
Przedmiotem badań jest analiza transformacji energetycznej rynku motoryzacyjnego w segmencie
samochodów osobowych. Ma ona na celu rozpoznanie możliwych scenariuszy procesu
eliminowania z ruchu drogowego pojazdów emisyjnych ...
Innowacyjność grup kapitałowych w Polsce
(Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2022)
Innowacyjność jest postrzegana jako jeden z głównych czynników wzrostu i rozwoju współczesnych organizacji oraz jedno z najważniejszych źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi więc, że coraz więcej podmiotów ...