• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 30

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Instrument rachunkowości w biznesowym komunikowaniu się : prosty język w sprawozdawczości finansowej 

Łazarowicz, Edyta (Oficyna Wydawnicza SGH, 2023)
Autorka przedstawia ideę prostego języka, wykorzystanie prostego języka przez spółki publiczne w sprawozdawczości finansowej oraz prosty język w sprawozdawczości finansowej spółek jako przedmiot badań naukowych.
Miniaturka

Sustainable Medical Tourism : Conceptual Framework 

Lubowiecki-Vikuk, Adrian; Machnik, Aleksandra (Springer, 2020)
Referring to the definition of sustainable tourism and taking into consideration the specifics of medical tourism, it can be assumed that sustainable medical tourism is a conscious and sustainable human activity, in which ...
Miniaturka

Organizational Discontinuity Theory jako koncepcja badania wirtualnych środowisk pracy 

Klimczak, Katarzyna; Łazarowicz, Edyta (Warszawa: Oficyna Wydawnicza SGH, 2021)
Celem rozdziału jest przedstawienie koncepcji Organizational Discontinuity Theory (ODT) zaproponowanej przez Watson‐Manheim, Chudoba, Crowston. Autorzy ci wyszli z propozycją ODT jako ram koncepcyjnych do eksplorowania ...
Miniaturka

Zarządzanie kapitałem ludzkim : wyzwania 

Lisowska, Ewa; Waligóra, Łucja; Kupczyk, Teresa; Matejun, Marek; Matusiak, Bożena Ewa; Różańska-Bińczyk, Izabela; Czainska, Katarzyna; Wąsek, Krzysztof; Żukowska, Joanna; Wardzińska, Katarzyna; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Lipińska, Aneta; Teczke, Maciej; Flaszewska, Sylwia; Lewicka, Dagmara; Fryczyńska, Marzena; Mikołajczyk, Katarzyna; Smolska, Małgorzata; Kosieradzka, Anna; Kunikowski, Grzegorz; Rostek, Katarzyna; Zawiła-Niedźwiecki, Janusz; Mikła, Aleksandra; Domaradzka, Aurelia; Kowalczyk, Elżbieta; Tabor-Błażewicz, Joanna; Rakowska, Anna; Wojtczuk-Turek, Agnieszka; Brach, Bartłomiej; Jaworek, Magdalena; Grzesik, Katarzyna; Kwiecińska, Monika; Popielska-Borys, Anna; Ciesielski, Wojciech; Krejner-Nowecka, Anna; Pawłowska, Anna; Kądziołka-Sabanty, Hanna; Juchnowicz, Marta; Kinowska, Hanna; Rostkowski, Tomasz; Cierniak-Emerych, Anna; Pietroń-Pyszczek, Agata; Dziuba, Szymon; Osbert-Pociecha, Grażyna; Bielińska, Natalia; Turek, Dariusz; Gigol, Tomasz; Głód, Wojciech; Sypniewska, Barbara; Molek-Winiarska, Dorota; Chomątowska, Barbara; Rozbejko, Katarzyna Magdalena (Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Monografia poświęcona problematyce zarządzania kapitałem ludzkim w świetle różnych wymiarów oraz perspektyw, m.in. perspektywy zrównoważonego rozwoju, zarządzania wiedzą, perspektywy psychospołecznej czy perspektywy jego ...
Miniaturka

Tożsamość polska, europejska i globalna konsumentów. Implikacje dla działań marketingowych 

Baran, Radosław; Trzebiński, Wojciech; Karwowska, Joanna; Marciniak, Beata; Pawluk, Andrzej; Pietrasieński, Paweł; Żelazko, Beata (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2024)
Monografia naukowa dotyczy konsekwencji, jakie wynikają dla działań marketingowych z takich tożsamości socjo-geograficznych konsumentów, jak tożsamość polska, tożsamość europejska i tożsamość globalna. W monografii ...
Miniaturka

Wyzwania dla spółek w zakresie efektywnego komunikowania informacji w sprawozdaniach finansowych 

Łazarowicz, Edyta (Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
Celem rozdziału jest identyfikacja wyzwań, przed którymi stają spółki stosujące zasady efektywnej komunikacji przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według MSSF. Z doświadczeń spółek wynika, że dwa główne wyzwania na ...
Miniaturka

Wspólczesne zarządzanie- koncepcje i wyzwania 

Sudoł, Stanisław; Szplit, Andrzej; Klimas, Patrycja; Stańczyk, Sylwia; Sachpazidu-Wójcicka, Karina; Ćwiklicki, Marek; Dziubińska, Agnieszka; Radosiński, Edward; Światowiec-Szczepańska, Justyna; Kawa, Arkadiusz; Witczak, Hubert; Chwiłkowska-Kubala, Anna; Krasiński, Marek; Janiszewski, Jan M.; Galińska, Barbara; Kożuch, Barbara; Lenart-Gansiniec, Regina; Dudek, Marek; Twaróg, Sebastian; Baran, Michał; Janecki, Jarosław; Majczyk, Julita; Biłyk, Anna; Moczydłowska, Joanna M.; Nogalski, Bogdan; Ludwiczak, Anna; Hypki, Kamil; Kraśniak, Janusz; Chałupczak, Magdalena; Bugaj, Justyna M.; Szewczuk-Stępień, Marzena; Adamska, Małgorzata (Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie, 2020)
Trudne do przewidzenia zmiany w otoczeniu gospodarczym, technologicznym, społecznym i politycznym oraz wzrost złożoności procesów wewnętrznych stanowią istotne wyzwania dla procesów zarządczych we współczesnych ...
Miniaturka

Wyzwania biur zarządzania projektami (PMO) w zwinnych organizacjach 

Wyrozębski, Paweł (Katedra Zarządzania Projektami. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2020-05)
Opracowanie prezentuje problemy i rozwiązania stojące przed biurami zarządzania projektami wobec zwinnych transformacji we współczesnych organizacjach.
Miniaturka

Otoczenie cyfrowe jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych na rynku turystycznym 

Kachniewska, Magdalena (Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
W warunkach gospodarki cyfrowej wyłaniają się nowe źródła renty ekonomicznej, stosunkowo szybko identyfikowane przez przedsiębiorców, które stają się czynnikiem przeobrażeń rynkowych. Nowe modele biznesowe oparte na analizie ...
Miniaturka

Piramidy finansowe (PF) i schematy Ponziego (SP) a marketing wielopoziomowy (MLM) 

Królikowska, Aleksandra; Martysz, Czesław Bartłomiej (Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2021)
Pierwszym celem artykułu będzie uwypuklenie charakterystycznych cech pozwalających rozróżnić piramidę finansową (PF) od schematu Ponziego (SP) zgodnie z paradygmatem przyjętym w literaturze zagranicznej, w tym wskazanie ...
  • 1
  • 2
  • 3

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorKachniewska, Magdalena (6)Łazarowicz, Edyta (5)Dziurski, Patryk (4)Wolański, Michał (3)Wyrozębski, Paweł (3)Cichosz, Marzenna (2)Ciesielski, Wojciech (2)Grucza, Bartosz (2)Hoszman, Adam (2)Kawa, Arkadiusz (2)... zobacz więcejTematagile (3)big data (3)MSSF (3)tourism market (3)turystyka (3)zarządzanie projektami (3)agile transformation (2)cyfryzacja (2)digitalisation (2)innowacje (2)... zobacz więcejData wydania2020 (15)2022 (6)2023 (4)2021 (3)2024 (2)Ma plik(i)Tak (30)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu