Search
Now showing items 1-6 of 6
Wyzwania dla spółek w zakresie efektywnego komunikowania informacji w sprawozdaniach finansowych
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
Celem rozdziału jest identyfikacja wyzwań, przed którymi stają spółki stosujące zasady efektywnej komunikacji przy sporządzaniu sprawozdań finansowych według MSSF. Z doświadczeń spółek wynika, że dwa główne wyzwania na ...
Otoczenie cyfrowe jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych na rynku turystycznym
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
W warunkach gospodarki cyfrowej wyłaniają się nowe źródła renty ekonomicznej, stosunkowo szybko identyfikowane przez przedsiębiorców, które stają się czynnikiem przeobrażeń rynkowych. Nowe modele biznesowe oparte na analizie ...
Sprawozdanie finansowe jako narzędzie efektywnej komunikacji spółki publicznej
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2022)
Głównym celem monografii jest przedstawienie problemu efektywnej komunikacji spółki publicznej z otoczeniem za pomocą sprawozdania finansowego oraz identyfikacja praktyk wybranych spółek w tym zakresie. W rozdziale pierwszym ...
Skuteczność interwencji publicznej w zakresie mobilności miejskiej
(Oficyna Wydawcza SGH, 2022)
Praca zawiera ocenę działań w zakresie mobilności miejskiej realizowane w Polsce w perspektywie finansowej 2007-2013 pod względem ich skuteczności
Transformacja energetyczna motoryzacji indywidualnej – trendy globalne i perspektywy krajowe
(Oficyna Wydawnicza SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2022-08-15)
Przedmiotem badań jest analiza transformacji energetycznej rynku motoryzacyjnego w segmencie
samochodów osobowych. Ma ona na celu rozpoznanie możliwych scenariuszy procesu
eliminowania z ruchu drogowego pojazdów emisyjnych ...
Innowacyjność grup kapitałowych w Polsce
(Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2022)
Innowacyjność jest postrzegana jako jeden z głównych czynników wzrostu i rozwoju współczesnych organizacji oraz jedno z najważniejszych źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi więc, że coraz więcej podmiotów ...