• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 33

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Metodyczne aspekty badań mechanizmów decyzji konsumenckich w oparciu o wieloatrybutowy model postaw i dwuprocesualny model przetwarzania informacji 

Trzebiński, Wojciech (2018)
Artykuł stanowi doniesienie z trwającego projektu badawczego na temat mechanizmów decyzji konsumenckich dotyczących wyboru produktu. W ramach tego projektu badane są sposoby agregacji przez konsumentów oceny produktu ...
Miniaturka

Wszystko na sprzedaż? Pułapki i manowce konsumpcjonizmu 

Mróz, Bogdan (2015)
Konsumenci XXI wieku żyją pod silną presją wzorców globalnej, kosmopolitycznej kultury konsumpcyjnej. Zanikają regionalne odrębności, specyfika i wielobarwność kultur lokalnych. Charakterystycznym wyróżnikiem współczesnych ...
Miniaturka

Methods of Increasing Bank Capital Effectiveness – part 2 

Cicirko, Tomasz (2012-06)
The present study continues the author’s deliberations on commercial bank capital management. These deliberations are included in the series of three closely related articles. This article is second part of serie. The ...
Miniaturka

Prawne i ekonomiczne aspekty karalności insider tradingu 

Martysz, Czesław (2013)
Celem artykułu Cz. Martysza jest omówienie zarówno prawnych, jak i ekono- micznych aspektów insider tradingu oraz próba zakwestionowania zasadności jego penalizacji. Z uwagi na podejmowane zagadnienia Autor w swoich ...
Miniaturka

Online piracy: an emergent segment of the shadow economy. Empirical insight from Poland 

Mróz, Bogdan (2016)
Purpose The purpose of this paper is to investigate the underlying causes, scale and scope as well as the effects of piracy as a form of the shadow economy throughout Poland, drawing on the findings of secondary studies ...
Miniaturka

Podatek bankowy-koncepcja europejska i studium przypadków wybranych krajów UE 

Martysz, Czesław; Bartlewski, Bartłomiej (2018)
Czesław Bartłomiej Martysz oraz Bartłomiej Bartlewski podjęli się prezentacji tematyki podatku bankowego według koncepcji unijnej oraz analizy jego wdrożenia w dwóch krajach, tj. na Węgrzech i w Polsce. W pierwszej części ...
Miniaturka

Relational Resources Management as Source of Company's Innovativeness and Competitive Advantage 

Ziółkowska, Marta (2014)
There exist various resources which an enterprise can use in order to become more innovative and achieve competitive advantage on the market. Relational resources are definitely one of them, for instance enabling a company ...
Miniaturka

Medical tourism services and medical tourism destinations in Central and Eastern Europe - the opinion of Britons and Germans 

Lubowiecki-Vikuk, Adrian; Dryglas, Diana (2019-07-04)
The aim of this paper is to identify preferred Central and Eastern Europe (CEE) medical tourism destinations (MTD) and medical services in the context of socio-demographic determinants. The computer-assisted web interviewing ...
Miniaturka

Prokrastynacja – wpływ na nasze życie i gospodarkę. Refleksje na temat książki: Ethan Tussey, Prokrastynacja. Kto zarabia na twojej przerwie?, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2018 

Mączyńska, Elżbieta (2019)
Rewolucja cyfrowa i oferowane przez nią nowe technologie, umożliwiające niebywały, zwizualizowany, zwirtualizowany rozwój komunikacji społecznej, sprawiają, że coraz bardziej zacierają się granice między pracą a odpoczynkiem ...
Miniaturka

Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa 

Ziółkowska, Marta (2011)
Jednym z elementów wzrostu wartości przedsiębiorstwa może stać się franczyza. Umozliwia ona kreowanie korzystnej renomy przedsiębiorstwa na rynku, a także wzrost rozpoznawalności marki. Przyczynia się również do korzystaia ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

AutorZiółkowska, Marta (7)Mączyńska, Elżbieta (5)Lubowiecki-Vikuk, Adrian (4)Martysz, Czesław (4)Cicirko, Tomasz (3)Dryglas, Diana (2)Kachniewska, Magdalena (2)Mróz, Bogdan (2)Tabor-Błażewicz, Joanna (2)Bachnik, Katarzyna (1)... zobacz więcejTematfranchise (6)franchising (6)franczyza (6)Poland (5)capital adequacy ratio (3)capital allocation (3)capital calculation (3)capital measurement (3)capital requirement (3)regulatory capital (3)... zobacz więcejData wydania2020 - 2023 (3)2010 - 2019 (29)2009 - 2009 (1)Ma plik(i)Tak (33)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu