• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Zarządzania i Finansów / Collegium of Management and Finance
  • Rozdziały w monografiach / Books sections
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-4 z 4

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Szerokość i głębokość poszukiwania wiedzy zewnętrznej w otwartych innowacjach 

Dziurski, Patryk (Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Otwarte innowacje mogą być opisywane przez pryzmat strategii poszukiwania wiedzy zewnętrznej, w której wyróżnia się szerokość oraz głębokość poszukiwania wiedzy poza granicami przedsiębiorstwa. Szerokość poszukiwania wiedzy ...
Miniaturka

Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje 

Dziurski, Patryk (Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2014)
Celem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu ...
Miniaturka

Przesłanki tworzenia innowacji w modelu otwartym a skala zjawiska otwartych innowacji – wyniki badań 

Dziurski, Patryk; Sopińska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Celem rozdziału jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy istnieje związek pomiędzy rodzajem zgłaszanych przesłanek tworzenia otwartych innowacji a skalą zjawiska tworzenia poszczególnych rodzajów otwartych innowacji ...
Miniaturka

Innowacyjność grup kapitałowych w Polsce 

Dziurski, Patryk (Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2022)
Innowacyjność jest postrzegana jako jeden z głównych czynników wzrostu i rozwoju współczesnych organizacji oraz jedno z najważniejszych źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi więc, że coraz więcej podmiotów ...

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Dziurski, Patryk (4)
Sopińska, Agnieszka (1)Tematotwarte innowacje (2)branża motoryzacyjna (1)grupy kapitałowe (1)głębokość poszukiwania wiedzy zewnętrznej (1)innowacje (1)innowacyjność (1)makrootoczenie (1)przedsiębiorstwo (1)przesłanki tworzenia otwartych innowacji (1)rodzaje otwartych innowacji (1)... zobacz więcejData wydania2020 (2)2014 (1)2022 (1)Ma plik(i)
Tak (4)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu