• Pomoc
  • Zaloguj
    • polski
    • English
Szukaj 
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
  •   Strona główna repozytorium
  • Kolegium Gospodarki Światowej / Collegium of World Economy
  • Artykuły w czasopismach naukowych / Journal articles
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Szukaj

Pokaż zaawansowane filtryUkryj zaawansowane filtry

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 33

  • Opcje sortowania:
  • Trafność
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Miniaturka

Innowacyjne modele biznesu jako strategia przetrwania niezaleŜnych obiektów hotelowych w warunkach polaryzacji rynku turystycznego 

Kachniewska, Magdalena (2014)
W warunkach wysokiej konkurencji panującej na światowym rynku hotelarskim oraz dominacji kapitałowej i marketingowej korporacji turystycznych, jedyną szansą zachowania niezależności pozasieciowych obiektów hotelowych jest ...
Miniaturka

Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ) w opinii małych i średnich przedsiębiorstw hotelarskich 

Kachniewska, Magdalena (2018)
Cel. Ocena stopnia przygotowania polskich przedsiębiorców sektora hotelarskiego do wdrożenia zasad gospodarki obiegu zamkniętego (GOZ) oraz rozpoznanie ich opinii w zakresie uwarunkowań formalnych i gospodarczych tworzenia ...
Miniaturka

Potencjał mediów społecznościowych w obszarze popularyzacji aktywności turystycznej 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Though the game-like mechanism has been applied in tourism for decades, tourism attractions hardly deal with the competition of computer games. The aim of this article is to present the application of the gamification ...
Miniaturka

New marketing management paradigms: facing leading consumer trends and their repercussions for the tourism industry 

Kachniewska, Magdalena (2014)
Cel. Artykuł poświęcono identyfikacji wiodących trendów konsumenckich i ich znaczeniu dla kształtujących się nowych paradygmatów zarządzania marketingiem. Metoda. Zastosowano kombinacje 3 metod (mindmapping, analizaę STEEP ...
Miniaturka

Turystyka zdrowotna jako determinanta kształtowania nowych modeli biznesowych 

Kachniewska, Magdalena (2019)
Celem artykułu jest analiza zmian modeli biznesowych turystyki w warunkach rosnącego znaczenia turystyki medycznej. Ich wpływ na modele biznesowe na rynku hotelarskim sprzyja tworzeniu innowacji marketingowych i strategii ...
Miniaturka

Tourism development as a determinant of quality of life in rural areas 

Kachniewska, Magdalena (2015)
Purpose – The purpose of this paper is to share information on how the advantages of tourism are both a result and a determinant of the quality of life in rural areas. Consequently, it is one of the main factors for ...
Miniaturka

Tworzenie wartości dodanej na bazie kontekstowych aplikacji mobilnych (przypadek branży turystycznej) 

Kachniewska, Magdalena (2019)
W artykule przedstawiono analizę systemu cyfrowego zorientowanego na użytkownika i uzasadniono jego znaczenie w procesie tworzenia wartości. Celem badania jest wskazanie roli mobilnych aplikacji kontekstowych w marketingu ...
Miniaturka

Towards the infomediation in tourism 

Kachniewska, Magdalena (2014)
The purpose of the study is to analyse the changing role of tourism intermediaries in the distribution chain. Globalisation and the development of ICTs have undoubtedly changed both business practices and strategies as ...
Miniaturka

Wymiana na rynku turystycznym jako narzędzie komercjalizacji i wyceny dóbr kulturowych 

Kachniewska, Magdalena; Para, Anna (2016)
Tekst koncentruje się na zagadnieniach udziału i znaczenia dóbr kultury oraz dziedzictwa kulturowego w tworzeniu produktów turystycznych oraz umacnianiu pozycji konkurencyjnej regionów. W artykule omówione zostały ekonomiczne ...
Miniaturka

Nowy paradygmat marketingu usług agroturystycznych jako efekt rozwoju komunikacji społecznościowej 

Kachniewska, Magdalena (2016)
The purpose of this paper is to summarize the contribution of the theme issue on the future impact of social media on marketing practices and its influence on rural tourism offer creation and promotion. Seven common themes ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu
 

 

Przeglądaj

Całe repozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

Zaloguj

Odkryj

Autor
Kachniewska, Magdalena (33)
Para, Anna (2)Dziedzic, Ewa (1)Fedyk, Wojciech (1)Skalska, Teresa (1)Łopaciński, Krzysztof (1)Tematturystyka (14)tourism (11)rynek turystyczny (8)tourism market (7)hotelarstwo (6)hospitality (5)agroturystyka (3)consumer trends (3)e-tourism (3)new media (3)... zobacz więcejData wydania2014 (9)2019 (6)2015 (4)2011 (3)2012 (3)2016 (3)2018 (2)2009 (1)2013 (1)2017 (1)Ma plik(i)Tak (33)

Kontakt z nami | Regulamin | Wymagania | DSpace software
Logo Open AccessLogo ICM UW - przeniesienie do strony głównej serwisuLogo BASE - przeniesienie do strony głównej serwisu