Search
Now showing items 1-4 of 4
On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam
(2018)
On Entanglement of Fact and Value in the Views of Hilary Putnam:
The subject of this paper is the analysis of Hilary Putnam’s thesis on the fact/value entanglement along with some of his arguments meant to corroborate ...
Zastosowanie modelu AIDA w ocenie skuteczności reklamy internetowej
(2018)
Rozwój formatów reklamy internetowej powiązany jest z poszerzaniem się możliwości badania skuteczności ich oddziaływania na konsumenta. Punktem wyjścia jest w tym wypadku możliwość określenia efektów reklamowych – tego, ...
Megatrends and Their Use in Economic Analyses of Contemporary Challenges in The World Economy
(2018)
The objective of the article was to perform a literature review to analyze the use of megatrends as an analytical framework in various areas of economic and social discourse. Following SALSA methodology, the scope of the ...
Chatboty: perspektywy rozwoju technologii informatycznych w kontakcie z klientem
(2018)
Sztuczna inteligencja, która rewolucjonizuje niemal każdą dziedzinę gospodarki, coraz częściej znajduje zastosowanie w działaniach marketingowych. Pojawienie się chatbotów usprawnia kontakt z klientem. Rozwój technologii ...