Search
Now showing items 1-5 of 5
Szerokość i głębokość poszukiwania wiedzy zewnętrznej w otwartych innowacjach
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Otwarte innowacje mogą być opisywane przez pryzmat strategii poszukiwania wiedzy zewnętrznej, w której wyróżnia się szerokość oraz głębokość poszukiwania wiedzy poza granicami przedsiębiorstwa. Szerokość poszukiwania wiedzy ...
Innowacje i marketing we współczesnych organizacjach : wybrane zagadnienia
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
W drugiej dekadzie XXI wieku pojawiły się nowe, dotąd nieznane wielu menedżerom
wyzwania globalne, społeczne i technologiczne.Wśród nich na pierwszy plan wysunęły się m.in.: stopniowy wzrost znaczenia współpracy pomiędzy ...
Ewolucja branży motoryzacyjnej - trwałe tendencje
(Szkoła Główna Handlowa - Oficyna Wydawnicza, 2014)
Celem artykułu jest pokazanie wpływu zmian w makrootoczeniu przedsiębiorstwa na warunki konkurencyjne w całym sektorze na przykładzie branży motoryzacyjnej. Postawiono tezę, że zmiany zachodzące w makrootoczeniu ...
Przesłanki tworzenia innowacji w modelu otwartym a skala zjawiska otwartych innowacji – wyniki badań
(Oficyna Wydawnicza SGH, 2020)
Celem rozdziału jest udzielenie odpowiedzi na pytanie, czy istnieje związek pomiędzy rodzajem zgłaszanych przesłanek tworzenia otwartych innowacji a skalą zjawiska tworzenia poszczególnych rodzajów otwartych innowacji ...
Innowacyjność grup kapitałowych w Polsce
(Oficyna Wydawnicza SGH–Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2022)
Innowacyjność jest postrzegana jako jeden z głównych czynników wzrostu i rozwoju współczesnych organizacji oraz jedno z najważniejszych źródłem trwałej przewagi konkurencyjnej. Nie dziwi więc, że coraz więcej podmiotów ...